فروش برنج
خانه / برنج طارم هاشمی / برنج طارم هاشمی درجه یک مازندران درفروش ویژه

برنج طارم هاشمی درجه یک مازندران درفروش ویژه

برنج طارم هاشمی استان مازندران یکی از بهترین برنج های هاشمی تولید شده در کشور می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد. برنج طارم دارای عطر و کیفیت پخت بسیار بالایی بوده و ما در فروش ویژه سال 98 خود می توانیم این محصول با کیفیت را به مشتریان خود با قیمت های مناسب عرضه نماییم.

برنج طارم هاشمی

انواع برنج های استان مازندران

بزرگ ترین تولید کننده برنج در کشور استان مازندران می باشد که محصولات متنوعی را نیز همه ساله زیر کشت می برود. استان مازندران با تولید انواع برنج های طارم توانسته بیشترین نوع طارم را عرضه نماید. از محصولات تولید شده این استان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. برنج طارم هاشمی
  2. برنج طارم دیلمی
  3. برنج طارم محلی
  4. برنج طارم سنگی
  5. برنج طارم ندا
  6. برنج طارم فجر
  7. برنج شیرودی
  8. برنج سیاه دم

برنج طارم درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

برنج طارم هاشمی

برنج خوب و خوش پخت دارای شاخصه های مختلفی است که اکثر کدبانو های آشپز خانه و همچنین بنکداران و کاسبان برنج آن را می شناسند. اما برای اینکه برخی دیگر از مشتریان برنج های درجه یک از کیفیت این برنج اطمینان پیدا نمایند این ویژگی ها را بار دیگر بازگو خواهیم کرد.

  • عطر بسیار مناسب برنج طارم در هنگام پخت و همچنین خام محصول
  • پخت بسیار عالی و همچنین ری کشی برنج در هنگام پخت
  • طعم بسیار مطلوب برنج هاشمی درجه یک پس از پخت
  • سفید بودن برنج،جدا شدن برنج پس از پخت و همچنین خشک نشدن آن در هنگام سرد شدن
  • نوک دایره ای برنج طارم برای شناسایی برنج های طارم

برنج طارم هاشمی را در فروش ویژه چگونه تهیه نمایید.

برنج طارم هاشمی

ما همه ساله با عرضه مستقیم انواع برنج های کشت شده در شمال کشور می توانیم نیاز بسیاری از مشتریان را به خرید برنج های باکیفیت برطرف نماییم. در این راستا در ابتدای سال 98 با بالا رفتن قیمت برنج های بومی ما توانسته ایم با عرضه مستقیم و فروش ویژه محصولات خود برنج های باکیفیت و مطلوبی را به مشتریان عمده خود در سراسر کشور عرضه نموده و آنها را از انتخابشان راضی نماییم. چنانچه شما نیز نیاز به خرید برنج طارم هاشمی دارید کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا ابتدا بهترین برنج های طارم هاشمی تولید شده در کشور را شناسایی و سپس از نوع درجه یک آن را به آسانی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام