فروش برنج
خانه / برنج حسن سرایی / تهیه برنج حسن سرایی اصل استانه

تهیه برنج حسن سرایی اصل استانه

آیا برای تهیه برنج حسن سرایی آستانه اقدام کرده اید؟ چه مقدار این برنج باکیفیت را میشناسید؟ از قیمت های انواع برنج ها و به خصوص برنج حسن سرایی چگونه مطلع میگردید؟ برای پاسخ به سوالات بالا با ما همراه باشید؟

یکی از بهترین برنج های تولید شده در آستانه اشرفیه برنج حسن سرایی میباشد. تهیه برنج حسن سرایی اصل کاری مشکل و سخت بوده زیرا این برنج بسیار شبیه به سایر برنج های گونه صدری میباشد و از این رو تشخیص یک برنج حسن سرایی و اصل بودن آن و در عین مرغوبیت آن بسیار کار سختی است که عموماً بازاریان خبره به این کار واقف میباشند.

چرا برنج حسن سرایی

برنج حسن سرایی یکی از بهترین برنج های تولید شده در شمال است و از لحاظ فراوانی و همچنین قیمت آن بسیار مناسب تر از بعضی گونه های کم یاب برنج در شمال میباشد.

برنج حسن سرایی به دلیل داشتن ری بسیار مناسب و همچنین عطر عالی خود دارای شهرت کشوری بوده و تهیه برنج حسن سرایی اصل به مشتریان این اجازه را میدهد تا طعم یک برنج متفاوت و خوش عطر را تجربه نمایند.

قیمت های برنج های حسن سرایی عموماً با یک مقدار فاصله از برنج هاشمی قرار دارد یعنی به طوری که تقریباً حدود 1000 تا 1500 تومان گران تر از برنج های هاشمی میباشند. این در حالی است که قیمت آ«ها از برنج های دمسیاه مناسب تر میباشد.

تهیه برنج حسن سرایی اصل

در بازار برنج های بسیاری را با نام برنج حسن سرایی به فروش میرسانند اما تهیه برنج حسن سرایی اصل کار هر کسی نیست. یکی از استان هایی که این برنج در آن کشت میشود استان گیلان بوده و به خصوص در شهر آستانه اشرفیه این برنج بیشتر از سایر نقاط کشت میگردد.

برای تهیه یک برنج حسن سرایی باکیفیت شما گزینه های مختلفی پیش رو دارید اما به یاد داشته باشید تا یک کارشناس در کنار شما میتواند شما را به رسیدن به هدفتان همراهی نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت قیمت روز انواع برنج های تولیدی در شمال کافیست با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام